Eddam's Blog

text inlägg

Posted on: May 26, 2010

Gomoron. Blev lite för mycket godis och chips igår tror ja. för idag morse mådde jag inte bra. Ha inte ätit det på ett tag så kanske det förklarar värför det gick lite dåligt. Men ja hadde en rolig kväll, Ji. var här och vi kollade eurovision med resten av min familj. Blev ärligt sagt lite besviken på Europas röstningar, de va ju ytterst dåliga låtar som ni skicka till finalen. Nåå nu blir det väl att kolla efter andra finalens låtar, dom kommer nog snart oxå upp på bloggen.

Hhhah märker att ja int ha blogga ordentligt om någo de senaste dagarna, int om va som pågår i mitt liv åtminstone. men int händer de väl någo speciellt. Livet rullar på o sådär. Nu känns det som om ja borde gå i duchen, men det snurrar fortfarande så mycket i huvudet att det inte riktigt känns rätt.

Youre days on this planet where counted before you even came to the world ♥

ja vet att du mår bättre nu men fortfrande skär det mitt hjärta att veta att du inte är med oss. Ja vet det har blivit verklighet för mig nu men fortfarande drömmer ja att ha dig kvar här på denna jord. Allt ja kan göra är tacka min Gud för ja vet att han kommer hålla dig säker nu.


1 Response to "text inlägg"

sv: jag är medveten, ja.. och varför ska jag göra någonting åt det? jag vill ju bli smal! gör jag någonting åt det blir jag mer tjock och äcklig.

Leave a comment

Annat roligt

Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

Join 1 other subscriber
May 2010
M T W T F S S
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31