Eddam's Blog

Eftermiddagen

Posted on: May 27, 2010

Inlägge sku ha blivi så långt så vi drar ett nytt istället. charmigt I know.

Anyway när ja kom hem så stack ja till Stan för att träffa R. Som vanligt var hon sen. Så ja hängd på stan en stund me lite annat folk, catcha upp det senaste skvalldret som föresten är ganska kul. Va ska ja säga, visst int att ja ha blivi så känd att man måst börja härma mina dummheter med ;) Men tack ja e ärad. Tittade på en stund när pojkarna burna efter det och så kom R. med ****** [hans identitet är ytterst hemlig ;)] Stack vi till KPK där R. bjöd mig på en leipäkebab bara för att ja e hennes bästa vän [kröhöm]. O så ha ja kommit hem. Skall fundera om ja vill sätta upp skvalldret här ;) handlar lite för mycket om min tid före bloggen och före ja mognade till mig såhär mycket .

Hon kommer döda mig nu med de e luuugnt. R och Jag på åttans Bal <3

Leave a comment

Annat roligt

Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

Join 1 other subscriber
May 2010
M T W T F S S
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31